Menu
Καλάθι αγορών

ΑΙΣΧΥΛΟΣ - ΔΕΜΕΝΟ 2 - ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ, ΧΟΗΦΟΡΟΙ, ΕΥΜΕΝΙΔΕΣ, ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ

ΑΙΣΧΥΛΟΣ - ΔΕΜΕΝΟ 2 -  ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ, ΧΟΗΦΟΡΟΙ, ΕΥΜΕΝΙΔΕΣ, ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ
ΑΙΣΧΥΛΟΣ - ΔΕΜΕΝΟ 2 - ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ, ΧΟΗΦΟΡΟΙ, ΕΥΜΕΝΙΔΕΣ, ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ
40,28€
Χωρίς ΦΠΑ: 40,28€
  • Απόθεμα: Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Κωδικός: 9789603826279
  • ISBN: 978-960-382-627-9
Καλάθι
Σκληρόδετη έκδοση, η οποια περιλαμβάνει 3 έργα και μεμονωμένα κομμάτια, από έργα που δεν σώθηκαν ακέραια, του μεγάλου Αρχαίου Έλληνα τραγωδού, Αισχύλου! Ο τόμος περίεχει: Αγαμέμνων: Το πρώτο μέρος της τριλογίας Ορέστεια. Ο Αγαμέμνων επιστρέφει νικητής από την Τροία, φέρνοντας μαζί του ως παλλακίδα την Κασσάνδρα. Αναδρομή στην αναχώρηση για την Τρωική εκστρατεία και τη θυσία της Ιφιγένειας. Η Κασσάνδρα ιστορεί τα πάθη των Ατρειδών και προλέγει τις επερχόμενες συμφορές. Η μοιχαλίδα βασίλισσα Κλυταιμνήστρα δολοφονεί τον σύζυγό της, ανοίγοντας τον κύκλο εγκλήματος, εκδίκησης και τιμωρίας. Χοηφόροι: Ο Ορέστης επιστρέφει από τη Φώκαια και πάνω από τον τάφο του πατέρα του αναγνωρίζεται με την αδελφή του Ηλέκτρα. Εκδικείται τον φόνο του Αγαμέμνονα, σκοτώνοντας τους δύο εραστές, τη μητέρα του Κλυταιμνήστρα και τον Αίγισθο. Οι Ερινύες καταδιώκουν για την πράξη της μητροκτονίας τον Ορέστη, που φεύγει για τους Δελφούς. Ευμενίδες: Ο Ορέστης ικετεύει τον Απόλλωνα για τον εξαγνισμό του οίκου του. Με εντολή του θεού πηγαίνει στην Αθήνα, όπου, καταδιωκώμενος πάντα από τις Ερινύες, προσπέφτει στο άγαλμα της Αθηνάς. Δικάζεται και με την ψήφο της θεάς αθωώνεται. Οι εκδικήτριες Ερινύες μεταβάλλονται σε πνεύματα συγχώρησης, Ευμενίδες, και εγκαθίστανται στο ιερό τους στον Άρειο Πάγο. Το αναπόδραστο της τιμωρίας, η ταλάντευση του ανθρώπου ανάμεσα στη βούλησή του και το θείο θέλημα, η τύφλωση από το πάθος, η εκδίκηση και ο εξιλασμός είναι το σκηνικό των ιδεών της Ορέστειας που ολοκληρώνεται με την τραγωδία αυτή. Αποσπάσματα: Μεμονωμένα κομμάτια από έργα του Αισχύλου που δεν σώθηκαν ακέραια. Χαρακτηριστικά του διονυσιακού στοιχείου της ποίησης του μεγάλου τραγικού και της στενής σχέσης του με την ομηρική παράδοση. Περιλαμβάνεται το αρχαίο κείμενο, νεοελληνική μετάφραση και σχολιασμός.