Menu
Καλάθι αγορών

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ
11,00€
Χωρίς ΦΠΑ: 11,00€
  • Απόθεμα: Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Κωδικός: 978960343100059
  • ISBN: 960-343-100-059
Καλάθι
Από το ακαδημαϊκό έτος 1984-1985 άρχισε να διδάσκεται, στο δεύτερο εξάμηνο του Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών, το κατ' επιλογή μάθημα με τίτλο, "Εισαγωγή στην Επιστήμη και το επάγγελμα του Πολιτικού Μηχανικού". Το αντικείμενο και το περιεχόμενο του μαθήματος καθορίζονται αρκετά καλά από τον τίτλο. Ο όρος "πολιτικός μηχανικός" είναι κοινής χρήσεως. Επικρατεί έτσι η εντύπωση ότι αντιστοιχεί σ' ένα αντικείμενο -επιστήμη ή επάγγελμα- τελείως γνωστό και αποδεκτό από όλους. Εντούτοις, όσοι ασχολούνται με την εκπαίδευση των πολιτικών μηχανικών διαπιστώνουν ότι οι νέοι φοιτητές που ετοιμάζονται να αντιμετωπίσουν τις σπουδές στον κλάδο αυτό, έχουν συχνά ασαφή εικόνα τόσο του μελλοντικού τους ρόλου στην κοινωνία όσο και του τρόπου με τον οποίο μετά από πέντε χρόνια σπουδών θα είναι ικανοί να φέρουν τον τίτλο του πολιτικού μηχανικού. Η σωστή πληροφόρηση πάνω στα θέματα αυτά, από τα πρώτα ήδη βήματα των σπουδών τους, είναι βέβαιο ότι θα βοηθήσει να αρχίσουν να σκέπτονται πώς θα πρέπει να προσανατολιστούν για την επαγγελματική τους ζωή, και ιδίως θα τους επιτρέψει να οργανώσουν όσο το δυνατό καλύτερα τις σπουδές τους και να τις κατευθύνουν ανάλογα με τους προσωπικούς τους στόχους να κάνουν την αξιολόγηση, με βάση τους στόχους αυτούς, των μαθημάτων που θα διδαχθούν και να δώσουν στο καθένα από αυτά τη βαρύτητα που θεωρούν την πιο αρμόζουσα. Η ανάγκη της ιεράρχησης αυτής γίνεται πιο επιτακτική με την καθιέρωση των κατ' επιλογήν μαθημάτων. Αλλά ισχύει και για τα υποχρεωτικά μαθήματα, γιατί είναι σχεδόν αδύνατο για τους περισσότερους φοιτητές να κάνουν τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια σ' όλα τα διδασκόμενα μαθήματα. Το νέο μάθημα και το παρόν σύγγραμμα ελπίζουμε ότι θα βοηθήσουν για τη σωστή κατατόπιση των φοιτητών. Αναζητήσαμε τόσο στην ελληνική όσο και στη διεθνή βιβλιογραφία ένα σύγγραμμα που να αντιστοιχεί στο αντικείμενο του μαθήματος, και με έκπληξη διαπιστώσαμε ότι τέτοιο σύγγραμμα δεν υπάρχει ή τουλάχιστον δεν μπορέσαμε να το ανακαλύψουμε. Αποφασίσαμε μετά από τη διαπίστωση αυτή