Menu
Καλάθι αγορών

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ (ΑΜΕΕΑ)

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ (ΑΜΕΕΑ)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ (ΑΜΕΕΑ)
10,60€
Χωρίς ΦΠΑ: 10,60€
  • Απόθεμα: Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Κωδικός: 9786185271428
  • ISBN: 978-618-5271-42-8
Καλάθι
Η παρούσα έρευνα διαπραγματεύεται ένα από τα ακανθώδη ζητήματα του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος: την «άσκηση εσωτερικής πολιτικής στο γενικό σχολείο για την εκπαίδευση – ένταξη των ατόμων με αναπηρία και των ΑμΕΕΑ». Οι εκπαιδευτικοί, ως υποκείμενα της έρευνας, μιλάνε για την αντιμετώπιση του σχολικού και κοινωνικού αποκλεισμού των ΑμΕΕΑ, ενώ ταυτόχρονα κατανοούν την πολιτική και επιστημονική άποψη που υποστηρίζει τη θεσμοθέτηση του «Σχολείου για Όλους» (inclusion), όπου α) θα κατοχυρώνεται το αδιαπραγμάτευτο δικαίωμα όλων των παιδιών να μορφώνονται στο σχολείο της συνοικίας όπου διαμένουν, β) θα ενισχύονται οι αρχές της ισότητας και της αποδοχής και γ) θα προσφέρονται αταλάντευτα σε όλα τα παιδιά, χωρίς διακρίσεις, ίσα δικαιώματα με την υλοποίηση προγραμμάτων σπουδών – εφαρμογή διαφοροποιημένων διδακτικών και παιδαγωγικών μεθόδων. Οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στην έρευνα θεωρούν ότι το «Σχολείο για Όλους» αποτελεί την αφετηρία της κοινωνικής ένταξης και αλληλοαποδοχής των παιδιών με αναπηρία και των ΑμΕΕΑ.